Қабылдау бөлімі :
+7(727) 297-62-25
Есепші бөлімі:
+7(727) 245-47-45
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
Тарих пәні апталығы
05
ақпан
2025
Тарих пәні апталығы
Алатау ауданы Nº149 ЖББ мектебінің тарих пәнінің муғалімі Ж.А.Каражанова  5 “Д”сыныбымен Қазақстан тарихынан “Берел қорғандары” тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ барысында жаңа технологияларды тиімді пайдаланып, “Шаңырақ” әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлді. “Құпия сандықша” әдісі арқылы, үй тапсырмасын сұрап, “Сиқырлы сандықша” әдісі арқылы кері байланыс  жасады.  Жаңа тақырыпты АКТ арқылы түсіндіріп, оқушылар “Жұбыңмен орында” әдісімен оқиғаларды байланыстыра отырып, постер қорғады. Сабақ
I жартыжылдық жұмыс қорытындысы
20
қаңтар
2025
I жартыжылдық жұмыс қорытындысы
Kundelik.kz жүйесіндегі 2024-2025 оқу жылының I жартыжылдық жұмыс қорытындысы  
ІІІ тоқсан  БЖБ және ТЖБ алу кестесі
13
қаңтар
2025
ІІІ тоқсан БЖБ және ТЖБ алу кестесі
ІІІ тоқсан  БЖБ және ТЖБ нәтижелері бойынша 2-11 сынып білім алушыларына тоқсандағы оқу жетістіктерін бағалау кезінде ескерілетін балдар қойылады.  Баллдар мен бағаларды қою бөлігінде педагогтер мыналарды ескереді:  • ФБ үшін максималды балл 2-11 сыныптарда 1-ден 10 баллға дейін болуы керек (әр сабақта ФО үшін балл қою міндетті емес);  • БЖБ үшін ең жоғары балл 1-4 сыныптарда 7-ден 15 балға дейін, 5-11(12) сыныптарда 7-ден 20 балға дейін;  • БЖБ және ТЖБ үшін қорытынды балды қою кезінде оқу
«Өрлеу» Алматы қаласы бойынша КДИ аға оқытушысы Сулейменова Гульнар Абдоллаевна «Lesson Study» («Сабақты зерттеу») әдісі бойынша консультация өтті
13
қаңтар
2025
«Өрлеу» Алматы қаласы бойынша КДИ аға оқытушысы Сулейменова Гульнар
«Өрлеу» Алматы қаласы бойынша КДИ аға оқытушысы Сулейменова Гульнар Абдоллаевна Алматы қаласы №149 ЖББМ базасында курстан кейінгі қолдау мақсатында тыңдаушылармен кездесу өткізді. Кездесу қазіргі заманғы білім берудегі тиімді әдістемелердің бірі саналатын «Lesson Study» («Сабақты зерттеу») әдісі бойынша консультация ретінде өтті. Бұл әдіс бойынша мұғалімдер білім беру сапасын арттыруға бағытталған зерттеу жұмыстарына белсенді қатысып, тәжірибе алмасу арқылы кәсіби дамуды көздейді. Кездесу
“Бабалар аманаты” байқауының аудандық кезеңі
27
желтоқсан
2024
“Бабалар аманаты” байқауының аудандық кезеңі
Мұғалім жетістігі Алматы қаласында жыл сайын өткізілетін нде “Шешендік өнер” сайысы бойынша жүлделі 2-орынды қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шекербекова Айнұр Жамбылқызы иеленді.
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын іске асыру
25
желтоқсан
2024
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын дамытудың 2023-2029 жылдарға
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын іске асыру бойынша Алматы қаласы әкімдігінің ұйымдастырған іс-шараларға белсене қатысып, зор үлес қосқаны үшін Кулназарова Ақнұр, Сламбаева Еркежан Алғыс хатпен марапатталды.
“Ұстаз” көркем фильмі
25
желтоқсан
2024
“Ұстаз” көркем фильмі
Алматы қаласы Алатау ауданы N149 ЖББ мектеп мұғалімдеріне “Ұстаз” көркем фильмі көрсетілді. “Ұстаз” фильмі елімізде өскелең ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беру жолында бар күш-жігерін сарп етіп, аянбай еңбек етіп жүрген ұстаздарымыз жайлы. 
Волейбол ерлер арасындағы қалалық жарыс
17
желтоқсан
2024
Волейбол ерлер арасындағы қалалық жарыс
Алматы қаласы Білім басқармасы “Қалалық дене шынықтыру және спорт оқу-тәжірибелік орталығы” 16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне орай ұйымдастастырылған Волейбол ерлер арасындағы қалалық жарыстан ІІІ орынға ие болған дене шынықтыру пәнінің мұғалімі                Құдайберген Рауан. Құттықтаймыз! 
«Алматы дарыны» орталығы мектеп парламенттері көшбасшыларының арасында аудандық слет өткізді.
03
желтоқсан
2024
«Алматы дарыны» орталығы мектеп парламенттері көшбасшыларының
Слеттің мақсаты: азаматтық қоғамды дамытуда қоғамдық өзін-өзі басқару органдарын – мектеп және студенттік парламенттерді дамыту және нығайту, қарым-қатынас жасау және тәжірибе алмасу үшін алаң құру. Мектеп парламенті көшбасшылары 6 тақырып бойынша баяндама қорғады. Баяндамаларда қарастырылған мәселелер: көшбасшылық, көшбасшыға тән қасиеттер, жетістікке жетудің қадамдары, мақсат қою және жоспарлау, мектеп парламенттерін дамыту, өзін-өзі басқару қызметіне және нәтижеге жетуге әсер ететін